İçeriğe geç

Postane Nedir Ne Iş Yapar

Postanede ne iş yapılır?

Bu kadro aynı zamanda para transferi, çek, tahsilat ve benzeri işlemlerin prosedürleriyle de ilgilenmektedir. Ayrıca yurtiçi ve yurtdışı posta çeklerinin kabulü, efektif döviz işlemleri ve fatura tahsilatı gibi işlemler için gerekli prosedürler yürütülmektedir.

PTT özel mi devletin mi?

24.01, 05.02.2017 tarihli ve 29970 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmıştır.

PTT görevi nedir?

Posta ve Telgraf Teşkilatı Misyonumuz: Posta, kargo ve bankacılık alanında sosyal sorumluluk bilinciyle kaliteli ve ekonomik hizmet sunarak müşteri memnuniyetini sağlamaktır. Vizyonumuz: Hizmet kalitesini artırarak pazar payını artıran ve hizmet verdiği alanlarda öncü bir kurum olmaktır.

PTT’de hangi işlemler yapılır?

PttMatik’lerde hangi işlemler yapılabiliyor? Müşterilerimiz nakit çekme ve yatırma, fatura tahsilatı, maaş ödeme, HGS bakiye yükleme, PTTBank işlemleri ve anlaşmalı bankalardaki işlemlerini sıra beklemeden gerçekleştirebiliyor.

Postanede çalışanlar ne kadar maaş alıyor?

Posta çalışanları için maaş geçmişi. Verilere göre, 2024’ten itibaren posta çalışanı ortalama aylık 22.100 TL maaş alacak. 2024’te bir posta çalışanı için en düşük maaş 19.200 TL, en yüksek maaş ise 29 TL olacak.

PTT girmek için ne gerekli?

Gerçek kişiler için başvurular: Fotoğraflı T.C. kimlik belgesi ve nüfus cüzdanı, pasaport, ehliyet gibi yedek kimlik belgesi. Kimlik numarasının yazılı olduğu geçerli resmi belge. Çevrimiçi olarak oluşturulan kayıtlı e-posta hesabı için ön başvuru numarası.

PTT devlet memuru mu?

Madde 9 – (1) Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketinde 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararname kapsamında en az beş yıl çalışmış ve dört yıllık yüksek öğrenim mezunu olan dağıtıcılar, başvuruları üzerine, yükselme sınavına girmeksizin 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararname kapsamındaki kamu görevlisi unvanına atanırlar.

PTT hangi bankaya bağlı?

Aktif Bank, PTT ile Türkiye’nin her yerinde yanınızda!

PTT sahibi kimdir?

Bu kanunla PTT’nin görevleri yeniden düzenlenmiş ve “Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi” adı altında yeniden yapılandırılmıştır. PTT A.Ş., tarihinden itibaren Maliye Bakanlığı’na bağlıdır. Tüm hisseleri Türkiye Varlık Fonu’na devredilmiştir.

PTT çalışanları ne mezunu?

a) Veznedar ve Büro Memuru kadrolarına başvuruda bulunmak için; 1) Veznedar ve Büro Memuru kadrolarına başvuruda bulunmak için, Ek-2’de yer alan listede yer alan bölümlerden en az dört yıllık öğrenim veren bir yükseköğretim kurumundan veya YÖK tarafından denkliği kabul edilen yurt dışındaki bir okuldan mezun olmak gerekir.

PTT’nin açılımı ne?

29 Ocak

PTT çalışanları hangi statüde?

Söz konusu personel, sosyal güvenlik bakımından 5510 sayılı Kanunun 4 üncü maddesinin (1) numaralı fıkrasının (a) bendi hükümlerine tabidir (SSK mensubu).

PTT hangi bakanlığa bağlıdır?

23 Ekim 1840 tarihinde Osmanlı İmparatorluğu içerisinde haberleşme ve iletişimi sağlamak amacıyla Posta Nezareti olarak kurulan PTT AŞ, bugün ülke genelinde Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlı olup, posta, kargo, lojistik, filateli ve e-ticaret gibi birçok hizmeti bünyesinde barındıran geniş bir hizmet ağına sahiptir. Sektördeki vatandaşlarımız…

PTT’den tebligat neden gelir?

TEBLİĞ NEDENİ? Tebligat resmi bir belge olarak gönderilir, yani kişiye hukuki işlem veya hukuki durum hakkında bilgi vermek ve kişiyi süreç hakkında bilgilendirmek için gönderilir.

PTT 1 kg kargo kaç TL 2024?

PTT Taşıma ÜcretleriKargo AğırlığıŞehir İçi Taşıma ÜcretiŞehirlerarası Taşıma Ücreti1 kg/desi₺75,00₺100,002 kg/desi₺90,00₺110,003 kg/desi₺100,00₺120,004 kg/desi₺107,00₺129.

PTT maaşları 2024 ne kadar?

Yıllara Göre MaaşlarYILLAREN DÜŞÜKORTALAMA MAAŞ202423.200₺29.000₺202315.108₺18.885₺20226.595₺8.243₺20212.940₺3.

Postane hizmetleri ne iş yapar?

PTT Genel Müdürlüğü, (kamu) görevlileri aracılığıyla para postanesi gişe hizmetleri ve bildirim teslim işlemleri sağlar. Temizlik, güvenlik, yük/kurye teslimatı ve kayıtlı ve kayıtsız gönderilerin dağıtımı ve teslimatı alanlarındaki hizmetler (özel) özel kuruluşlar tarafından sağlanır.

PTT çalışanları ne mezunu?

a) Veznedar ve Büro Memuru kadrolarına başvuruda bulunmak için; 1) Veznedar ve Büro Memuru kadrolarına başvuruda bulunmak için, Ek-2’de yer alan listede yer alan bölümlerden en az dört yıllık öğrenim veren bir yükseköğretim kurumundan veya YÖK tarafından denkliği kabul edilen yurt dışındaki bir okuldan mezun olmak gerekir.

Lise mezunu PTT’de çalışabilir mi?

e) En az lise veya dengi okul diplomasına sahip olmak, f) PTT Müdürlüğünden PTT A.Ş. mezunu olmak. Acenteler için şart, Usul ve Esasların 10 uncu maddesi uyarınca uygun görülen bir iş bulma imkânına sahip olmak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mecidiyeköy escort Gaziantep Oğuzeli Escort